Menü Bezárás

Számvitel

PCP Infromatikai és Számviteli Kft. - Könyvelés

Számviteli

Miért is kell ez nekem?

A kis –és mikro vállalkozásoknak mérlegelnie kell, hogy saját könyvelőt alkalmazzanak-e munkaviszony keretében, vagy bízzanak-e meg egy könyvelőirodát.

Melyek a könyvelőiroda előnyei:

A PCP Informatikai és Számviteli Kft. irodájában több könyvelő dolgozik, így a tudás és a tapasztalat összeadódik. A kollégák számtalan adózási és számviteli kérdéssel találkoznak munkájuk során, és folyamatosan egyeztetnek egymással és a hatóságokkal. Ha az irodában egy munkatárs megbetegszik, akkor a többiek átveszik a munkáját, és az ügymenet továbbra is naprakész lesz. A munkaviszonyban dolgozó könyvelő felelősségvállalását a Munka Törvénykönyve szabályozza, és erősen korlátozza (1-2 havi átlagkeresetben maximálja). Ezzel szemben a PCP Informatikai és Számviteli Kft. rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással, amely jóval magasabb összegig garantálhatja a kártérítést, mint egy munkavállalói átlagkereset. A széles szakmai kapcsolatrendszernek köszönhetően naprakészen értesülünk minden lényeges jogszabályi változásról, melyet honlapukon, illetve e-mailben ügyfeleink részére is elérhetővé teszünk. Irodánk a könyvelésen túl a cégvezetőt abban is segíti, hogy idejét és energiáját a vállalkozás működtetésére, fejlesztésre tudja fordítani. Mindezt úgy, hogy a könyvelésen felül, szükség estén, szakmai tanácsokkal látjuk el. A könyvelést naprakészen vezetjük, minden tételt pontosan rögzítünk és számolunk el. Időben tájékoztatjuk a cégvezetőt az aktuális határidőkről, fizetési kötelezettségekről. Ügyviteli rendszerünket, és a bizonylati rendet folyamatosan fejlesztjük, egyszerűsítjük, ezzel elősegítve Ügyfeleink adminisztrációs terheinek csökkentését, és a bizonylatok biztonságosabb feldolgozását.
Ha szakmailag felkészült, munkájára igényes könyvelőt keres, akkor a legjobb helyen jár.

Amennyiben könyvelőt keres vagy válltana, kérjen segítséget kollégáinktól vagy ajánlatot az alábbi gomb segítségével.